Kako se zaposliti?

Mateja Špehar
KAKO SE ZAPOSLITI?

Prepoznajete li se kao idealni zaposlenik Grupe pića

Predani ste dovršavanju započetoga i posvećeni zadatku koji obavljate?

Predlažete inicijativu za rješavanje problema i unapređivanje procesa?

Znate da uspjeh i zadovoljstvo prati stalni razvoj i rad na sebi?

Jasno i pravodobno komunicirate važne informacije?

Spremni ste pomoći i znate da je za ostvarenje ciljeva važan timski duh?

Možete se prilagoditi različitim suradnicima i načinima rada?

Sustavni i ciljani proces selekcije spaja potencijal budućega zaposlenika s potrebama kompanije. Temeljen je na psihologijskim metodama procjene te na procjeni stručnih kompetencija koje obavlja menadžment. Tradicija naših proizvoda kontinuirano se nadograđuje novim tehnologijama i spaja s modernim načinima poslovanja. Tako i struktura djelatnika

spaja iskustvo s potencijalom novih generacija. Na godišnjoj razini zapošljavamo pripravnike i nove djelatnike u mnogim poslovnim sektorima, pri čemu surađujemo sa Zavodom za zapošljavanje, portalima za oglašavanje poslova, agencijama za zapošljavanje ali i s fakultetima, srednjim školama i ostalim ustanovama za stručno usavršavanje.

Q&A o zapošljavanju

Kako treba izgledati životopis koji šaljem?

Nije nam presudna forma životopisa. To može biti Europass Curriculum Vitae ili drugi prilagođeni oblik po vašem izboru. Važno je da sadržava osobne podatke i kontakt, važna radna iskustva s razdobljem, nazivom tvrtke, radnim mjestom i osnovnim zaduženjima, obrazovanjem i eventualnim dodatnim edukacijama koje mogu pomoći pri radu (znanje jezika, certificirani tečajevi, vozačka dozvola i sl.). Vaš je osobni dodatak životopisu uvijek dobrodošao, a optimalna je dužina teksta jedna stranica.

Mogu li kako poslati otvorenu molbu?

Naravno. Otvorene su molbe vrijedan način stvaranja baze kvalitetnih kandidata i prvi izvor potrage za vanjskim kandidatima te vas potičemo da nam se javite preko poveznice na ovoj stranici. Vašu ćemo prijavu svakako sačuvati u bazi, a kontaktirat ćemo Vas čim se pojavi potreba za osobom vašega profila. Otvorenu molbu možete poslati putem kontakt forme.

Želim popraviti svoj studentski proračun, mogu li u Grupi pića?

Možete. Studenti diljem Hrvatske mogu se zaposliti u našoj kompaniji. Pretežno je riječ o poslovima u skladištu ili proizvodnji, istovaru robe pri dostavi, slaganju polica u dućanima ili promotivnim događanjima. Također, zapošljavamo i na administrativnim poslovima. Uvjeti koje trebate ispunjavati za zaposlenje su vlastiti studentski ugovor te ukoliko je riječ o fizičkim poslovima morate biti punoljetni. Osim dobre zarade, steći ćete i vrijedno radno iskustvo. Za studentski posao možete se prijaviti putem kontakt forme.

Kako se mogu prijaviti na natječaj u Grupi pića?

Osim na različitim platformama za oglašavanje, naše otvorene natječaje možete pronaći na našoj Stranici karijera te se prijaviti putem kontakt forme.

Mogu li se istovremeno prijaviti na više natječaja?

Naravno! Broj natječaja na koji se možete prijaviti nije ograničen, jedino je važno da zadovoljavate uvjete natječaja.

Poslao/la sam prijavu. Što sada?

Nakon što ispunite prijavnicu, na Vašu mail adresu će stići obavijest da smo zaprimili Vašu prijavu. Po završetku natječaja, ako zadovoljavate uvjete unutar natječaja, netko iz tima Ljudskih resursa će Vas kontaktirati i obavijestiti o daljnjim koracima.

Koliko moram čekati od prijave do kontakta ljudskih resursa?

Odgovor na ovo pitanje ovisi o broju prijavljenih kandidata na natječaj te radnom mjestu na koje se prijavljujete. Svakako, ako zadovoljavate uvjete natječaja, unutar 15 radnih dana možete očekivati poziv.

Selekcijski postupak

Kako izgleda selekcijski postupak?

Selekcijski postupak se razlikuje ovisno o radnom mjestu na koje se prijavljujete no možete očekivati nešto od navedenog:

  • Psihologijsko testiranje
  • Situacijski zadatak
  • Razgovor s nekim iz Ljudskih resursa
  • Razgovor s budućim nadređenim
Kada mogu očekivati povratnu informaciju vezanu za selekcijski postupak?

Povratnu informaciju možete očekivati unutar 15 radnih dana od sudjelovanja.

Hoću li dobiti povratnu informaciju vezanu za selekcijski postupak?

Naravno. Povratnu informaciju šaljemo svima, neovisno o tome jesu li kandidati uključeni u daljnji tijek selekcije ili ne.

Korisni savjeti

Kako napisati dobar životopis?

Ne postoji jednoznačan odgovor na ovo pitanje no niže smo izdvojili neke smjernice kojima se možete voditi prilikom pisanja životopisa:

  • Istaknite najvažnije informacije
  • Strukturirajte životopis na način da pokrijete navedene kategorije:
    • Osobne informacije i kontakt
      • ime i prezime, mjesto stanovanja, broj mobitela, e-mail, LinkedIn profil (ako posjedujete)
    • Radno iskustvo
      • Radno iskustvo poredajte obrnutim kronološkim redoslijedom (počevši od najnovijeg)
      • Spomenite Naziv kompanije, Naziv radnog mjesta, Razdoblje zaposlenja, Kratak opis odgovornosti na svakom radnom mjestu
      • Istaknite vještine koje ste stekli te opišite kako su pridonijele Vašem rastu i razvoju kroz rezultate koje ste postigli
      • Ako ne posjedujete radno iskustvo, navedite studentske poslove, volontiranja ili projekte na kojima ste sudjelovali
    • Obrazovanje
      • Prvo navedite najvišu razinu obrazovanja
      • Spomenite Naziv institucije, smjer, razdoblje školovanja i stečeno zvanje
      • Priznanja, nagrade, ostala postignuća
    • Vještine
      • Navedite vještine koje ste stekli formalnim ili neformalnim obrazovanjem
      • Strani jezici, komunikacijske vještine, Vještine rada na računalu…..
Kako se pripremiti za psihologijsko testiranje?

Za ovaj dio se ne možete pripremiti u potpunosti jer su testovi zasnovani na činjenici da su Vam zadaci i informacije u njima nepoznati te da se niste s njima prije susreli.

Ipak, na određene stvari možete utjecati:

  • Dobro se naspavajte i na test dođite odmorni
  • Nemojte kasniti!
  • Ako test rješavate online, osigurajte si mir i maksimalnu koncentraciju
  • Prije nego krenete rješavati test, dobro pročitajte upute
  • Na pitanja odgovarajte prema zadanim uputama
  • Slušajte pažljivo ispitivača te ako imate pitanja, postavite ih
  • Testovi su ograničeni vremenom i zato pazite na preostalo vrijeme
Kako se pripremiti za razgovor s nama?
  1. Istražite čime se bavimo!
  • Proučite rad kompanije na čiji ste se oglas prijavili. Dovoljno je poznavati područje djelovanja te asortiman.
  1. Budite točni!
  • Nemojte kasniti. U slučaju da primijetite da ćete kasniti, kontaktirajte kompaniju te ju na vrijeme obavijestite o tome.
  1. Proučite potencijalna pitanja!
  • Na internetu možete pronaći velik broj pitanja koja će vam vrlo vjerojatno biti postavljena na razgovoru. Ipak, njegujemo različitosti i važna nam je motivacija stoga posebnu pripremu izdvojite na odgovor po čemu se ističete u odnosu na druge kandidate za isti posao te nam jasno objasnite koja je vaša motivacija za rad u našoj kompaniji.
  1. Pripremite pitanja za nas!
  • Uvijek volimo čuti pitanja kandidata! Iskoristite ovu priliku da saznate ono što Vas posebno zanima, a na što niste uspjeli pronaći odgovor kroz vaše istraživanje kompanije.
  1. Dokažite da ste spremni za ovaj posao!
  • Proučite opis posla iz oglasa te razmislite na koji način se Vaše dosadašnje radno iskustvo nadovezuje na naša očekivanja.
  1. Budite opušteni i pokažite pozitivan stav!
  • Razgovori za posao sigurno izazivaju određenu dozu stresa, ali mi se tijekom razgovora brinemo da opustimo atmosferu i izvučemo najbolje od vas. Uz fokus na posao, volimo smijeh, igru i pozitivan stav tako da budite svoji i opustite se!

Pretplatite se na naš newsletter


    Top
    [borgholm_core_section_title tagline="oh hello you" title="Award-winning creative agency." subtitle="Delivering high-quality projects for international clients. Ask us about digital, branding and storytelling." line_break_positions="1" disable_title_break_words="no" special_style_positions="2" title_tag="span" subtitle_margin_top="29px" enable_text_custom_styles="yes" text_color="#000000" _element_width="initial"]

    GENERAL INQUIRIES
    borgholm@qodeinteractive.com

    SOCIAL MEDIA