Tko smo mi?

KARIJERE

Tko smo mi?

Proizvodnja, razvoj i kvaliteta

Svaki naš proizvod svoj put započinje upravo ovdje, proizvodnja obuhvaća sve korake od ideje i razvoja nekog proizvoda pa sve do njegovog nastanka i punjenja u bočicu. Uz proizvode koji odišu tradicijom, ovdje nastaju i svi noviteti kojima se ponosimo. Vodu crpimo direktno s izvorišta, a nakon toga u našim pogonima započinje proces punjenja vode i sokova. Vrijedni timovi brinu da proizvodni procesi teku efikasno i kontinuirano ih unapređuju. Svaki proizvod potrebno je spremiti u odgovarajuće ruho pa se bavimo razvojem i istraživanjem ambalaže zajedno s njenom deklaracijom. Svi procesi odvijaju se pod budnim okom našeg tima koji brine za kvalitetu proizvoda te njegovu usklađenost sa sigurnosnim aspektima.

017A7542
Specijalist za osiguranje procesa, Jamnica plus

Vanja Njegovan

Rad u Službi kvalitete unutar Sektora proizvodnje vrlo je dinamičan, uvijek fokusiran na unapređenje poslovanja i rješavanje raznih situacija koje se mogu dogoditi. Cilj je imati siguran i kvalitetan proizvod te visoku kvalitetu upravljanja poslovanjem, to je

ono što nas uvijek gura naprijed i povezuje nas i cijelu kompaniju. Skladna i snažna energija glavni je simbol našeg tima. Ona je omogućila razvijanje osjećaja pripadnosti, uvažavanja, razumijevanja i podrške u svim poslovnim aktivnostima s kojima se susrećemo.

Matea Odzic, Upravljanje lancem opskrbe

Upravljanje lancem opskrbe

Nakon procesa proizvodnje, naši proizvodi se skladište te potom distribuiraju do krajnjeg korisnika. U cijelom tom procesu važno je na efikasan i efektivan način zadovoljiti kupca uz minimalne troškove, što omogućuje naš lanac opskrbe. Sam proces nije toliko jednostavan već se isprepliće suradnjom i sa svim ostalim funkcijama unutar kompanije pa tako proces nabave započinje čak i prije same proizvodnje gdje se vrši nabava sirovina i repromaterijala, a glavni cilj je osigurati stalnu opskrbljenost poduzeća sredstvima potrebnim za rad.

Proces nabave se dalje nastavlja planiranjem proizvodnje i zaliha gdje se određuje što će se i kada puniti te osigurava dostupnost svih artikala sa što manjom zalihom. U cijelom tom procesu važna je i dobra suradnja sa kolegama iz prodaje kako bi se povećala točnost planiranja prodaje i proizvodnje, a posljedično i stanja zaliha. Nakon što se isplaniraju potrebne zalihe, započinje proces planiranja prijevoza i otpreme kako bi se proizvodi distribuirali na skladišne lokacije gdje naši skladištari komisioniraju robu, a zatim se pomoću našeg primarnog i sekundarnog transporta roba distribuira do krajnjeg kupca.

Matea Odzic, Upravljanje lancem opskrbe
Stručnjak za planiranje zaliha, Jamnica plus

Matea Odžić

Oduvijek sam voljela raditi s brojevima, a u logistici, odjelu Upravljanja zalihama se upravo to i ostvarilo. U logistici Jamnice radim već 6 godina te mi je to ujedno i prvi posao nakon završetka fakulteta. Okruženje u kojem radimo mogu opisati kao dinamično i veoma nepredvidivo uz puno premostivih izazova. Međutim, osim što je vrlo izazovno, zanimljivo je i mislim da ni nakon dugogodišnjeg

radnog iskustva ne bi moglo dosaditi. Logistika, odnosno cijeli opskrbni lanac je kružni proces koji počinje s nabavom, nastavlja se preko planiranja proizvodnje te se proteže sve do same isporuke kupcu, odnosno krajnjem potrošaču. Samim time, povezani smo gotovo sa svim Službama unutar kompanije što nas čini jedinstvenom sponom u cjelokupnom opskrbnom lancu.

Prodaja

Nakon što kolege u proizvodnji osiguraju da naši proizvodi budu proizvedeni po najvišim standardima kvalitete i kolege iz logistike dostave proizvode na prodajna mjesta, na prodaji je da se pobrine da ti proizvodi dođu s polica u ruke vjernih potrošača.

Ništa od toga ne bi bilo moguće bez operativne prodaje - naše jake prodajne sile koja vodi svakodnevnu bitku na terenu da baš naši proizvodi zauzimaju najbolje mjesto u trgovini i da u svakom trenutku budu dostupni našim potrošačima u ugostiteljstvu. Kolege iz Službe prodaje ključnim kupcima vode pregovore kako bi što uspješnije dogovorili najbolje pozicije u trgovinama i ulistanje naših proizvoda kod kupaca, dok kolege iz tržišnog marketinga pomažu predstaviti naše proizvode u najboljem ruhu, kako u trgovinama, tako i u ugostiteljskim objektima. Sve to olakšava i Službi izvoza da proda naše proizvode na dvadesetak izvoznih tržišta. Koliko su naši kolege iz prodaje uspješni govori podatak da godišnje prodamo toliko litara da bismo njima mogli napuniti 170 olimpijskih bazena. Do tog podatka smo došli zahvaljujući našoj Službi prodajne analitike, kao i do podatka da smo zahvaljujući kvaliteti i dugoj tradiciji naših proizvoda, kao i uspješnoj suradnji kolega iz svih sektora Grupe pića, vodeći proizvođač vode i pića u regiji.

Darko Špagović_rukovoditelj operativne prodaje
Darko Špagović_rukovoditelj operativne prodaje
Rukovoditelj operativne prodaje, Mg Mivela

Darko Špagović

Prodaja je umjetnost predstavljanja proizvoda na atraktivan način koji omogućava da kupac unaprijed osjeti zadovoljstvo proizvodom i da kao rezultat toga donese odluku o kupovini. Na terenu se svakodnevno susrećemo s novim izazovima i upoznajemo s novim ljudima. Često baš ta nova poslovna poznanstva prelaze u privatna prijateljstva koja nam ostaju za cijeli život. Nijedan dan nije isti i svaki dan je neka „nova priča“. To je ujedno i razlog zašto sam počeo raditi u prodaji.

U prodaji postoje predrasude da se „prodavač rađa“ i da se ne može svatko baviti ovim poslom, ali to zaista nije točno. Prodavači se stvaraju vremenom, radom i učenjem odnosno svakodnevnim dodatnim usavršavanjem. Prostora za dodatnim učenjem imamo dok smo živi, a mi to jako dobro znamo i primjenjujemo u svakodnevnom radu. Upornost, usmjerenost ka jasno definiranim ciljevima, pažljivo slušanje, preuzimanje odgovornosti za svoje rezultate i kontakt sa kupcima ono je što nas izdvaja od drugih.

Maja Vukorep, Direktorica marketinga za negazirana pića

Marketing

Jamnica, Jana, Jana Ice Tea, Vitamini, Botanica, Mg Mivela, Sensation, Sensation Bubble Tea, ProSport, Sky Cola, Sarajevski kiseljak i SARA sve su brendovi kojima vladaju naši kreativci marketinga. Oni ispituju potrebe potrošača te planiraju strategiju kako bi naši proizvodi maksimalno zadovoljili kupca. Organiziraju marketinške kampanje i prate njihovu uspješnost, oblikuju web stranice, društvene mreže, grafički sadržaj i PR aktivnosti, zanimljivo i maštovito. Briga o brendu njihova je odgovornost i užitak. Sve je popraćeno preciznom analizom tržišta kako bi bili informirani o trendovima i kretanju proizvoda. Oni analiziraju i planiraju, kreativci su s analitičkim pristupom i snaga naše kompanije.

Maja Vukorep, Direktorica marketinga za negazirana pića
Direktorica robnih marki Grupe, Jamnica plus

Maja Vukorep

Rad u brend menadžmentu vrlo je dinamičan, osobito u mjesecima prije lansiranja nove kampanje ili proizvoda. Dug je proces „rađanja“ jedne kampanje ili proizvoda, pa tako na tom putu surađujete sa različitim profilima osoba, od zaigranih, neukrotivih kreativaca, do osoba kojima je zadatak gledati isključivo troškovnu stranu projekta i „šture“ brojke. Vrijednosti koje se kod brend menadžera traže su odlične organizacijske sposobnosti, strateška vizija, ali i jaka volja uz dobre pregovaračke vještine kako bi projekt zaživio prema viziji koju ste zacrtali.

To smatram najvećim izazovom ovog posla, ali i najvećom nagradom – kada nakon mjeseci napornog rada vidiš „svoj“ proizvod na polici ili na televiziji kampanju u koju si unio puno srca i truda. Osim operativnih izazova, kreativci u marketingu imaju još jedan važan zadatak– kako na svakodnevnoj bazi ostati autentičan, zanimljiv te kako potrošaču dati jasan razlog zbog čega bi na pretrpanoj i sve šarenijoj polici odabrao baš vaš proizvod. Kroz povijest i brojne nagrade smo puno puta dosad dokazali da imamo vrhunske timove, motivacija mi je nastaviti raditi da i dalje ostanemo neprikosnoveni lider u inovacijama i kvaliteti, uz zadovoljavanje svih zacrtanih poslovnih ciljeva.

Financije i poslovni razvoj

Financije i poslovni razvoj predstavljaju središte poslovanja kompanije. Kolege unutar funkcije, odgovorne su za sve procese od osiguravanja financijskih sredstava, plaćanja računa, praćenja troškova do upravljanja novčanim tokom kompanije. Nakon što se provedu računovodstvene i porezne aktivnosti te izrade pouzdani financijski izvještaji, financijski i poslovni kontroling svojim analizama, izvještajima i prijedlozima usmjeravaju i pružaju podršku menadžmentu u donošenju kvalitetnih strateških odluka te unaprjeđenju i optimizaciji poslovanja.

Mirjana Mandić, Specijalist za izvještavanje i planiranje
Mirjana Mandić, Specijalist za izvještavanje i planiranje
Specijalist za izvještavanje i planiranje, Jamnica plus

Mirjana Mandić

Sektor financija vidim kao važan segment funkcioniranja kompanije, pa ga kroz to smatram vrijednim svih mojih napora. Kao dio tima znam da će moja energija biti utrošena u “usluge“ koje će drugima imati značajnu korist.

Posao unutar kontrolinga mi omogućuje nove projekte i osobni razvoj, što mi pomaže u održavanju visoke razine motivacije. Kako sam karijeru i započela u Kontrolingu, dobar je osjećaj vidjeti i pratiti njegov razvoj i prilagođavanje potrebama kako kompanije tako i tržišta kroz godine.

Pravni i opći poslovi

U našoj kompaniji sve teče po pravilima i osjećamo se sigurnima uz naše pravne, opće i poslove vezane uz zaštitu na radu. Oni brinu o zakonskim i sigurnosnim odredbama našeg poslovanja kako bismo se svaki dan osjećali zaštićeno. Naši pravnici su naš glas koji zastupa kompaniju u eksternim i internim pravnim postupcima, brinu o ugovorima, stečajnim postupcima i vrijedno čuvaju naše intelektualno vlasništvo. Isto tako, brinu za prava i potrebe radnika pa im se možemo javiti za svako uočeno iskrivljeno ponašanje. Dok radimo naši mobiteli funkcioniraju besprijekorno, prostorije su lijepe i sigurne te nam pošta stiže pravovremeno jer kolege iz općih poslova uvijek drže stvari pod kontrolom. Za zaštitu na radu brinu kolege koji procjenjuju rizik naših radnih mjesta, ugovaraju sistematske preglede i preglede za radna mjesta s posebnim uvjetima rada.

Rukovoditelj Službe pravnih i općih poslova, Mg Mivela

Branislav Mitić

Još kao mali, kada sam imao 7 godina, na standardno pitanje: „Šta ćeš biti kada odrasteš?“, moj odgovor bi bio učitelj ili odvjetnik. Dječački san o bavljenju pravnom profesijom mi se dakako ostvario. Mnogi kada pomisle na pravo, prva asocijacija je jako puno toga za čitati, naučiti, zapamtiti. Istina. Međutim, pravo svakako ima i svoju drugu, mnogo širu stranu, a to je ona životna – sve što u životu radimo, zapravo je povezano sa pravom (npr. kupovina u prodavaonici, posjedovanje stana / kuće, zapošljavanje, vožnja u gradskom prijevozu, vožnja

automobilom itd..). Rad u kompaniji Mg Mivela posebno je zanimljiv i izazovan. Pruža mogućnosti učiti nešto novo, na dnevnoj razini. Suradnja sa kupcima, eksternim poslovnim suradnicima, zaposlenima, različiti mnogobrojni projekti – dovoljno je prostora za osobni i profesionalni razvoj, a tome valjda svi težimo. Informacija je moć – životni zakon. Imati prav(n)e informacije – neprocenjiva i nemjerljiva komparativna prednost u odnosu na ostale.

Informatika

Iza poslovnih aplikacija koje svakodnevno koristimo stoji naš informatički tim. Oni brinu da nikada nismo izgubljeni u postojećim poslovnim sustavima ali i o tome da ih kontinuirano unapređujemo i moderniziramo. Uz njihovu stručnu pomoć, praktični i strateški savjet, svi zaposlenici suvereno vladaju informatičkom infrastrukturom.

Proizvodnja, logistika, prodaja i sve ostale funkcije nesmetano se odvijaju jer su oni tu. Osim što su naši savjetnici, oni su i čuvari naše sigurnosti. Informacije i procesi su sigurni i postojani jer svakodnevno brinu o procedurama i uputama koji nam pomažu da se poslovanje odvija nesmetano i zaštićeno.

Marko Fabijanić, Izvršni direktor informatike
Marko Fabijanić, Izvršni direktor informatike
Izvršni direktor informatike, Jamnica plus

Marko Fabijanić

Rad u IT sektoru za mene je istovremeno i izazov i igra. Ispunjava me osjećaj da je moj tim izrazito bitan u optimizaciji i poboljšanju efikasnosti svakodnevnih poslovnih aktivnosti. U kontinuiranom radu sa svim sektorima, naša zadaća je osluškivati potrebe kolega iz drugih sektora, analizirati njihove probleme i predlagati rješenja vezana za implementiranje najmodernijih tehnologija koje bi na ovaj ili onaj način mogle doprinijeti poboljšanju i kompletnom uspjehu kompanije.

Oduvijek me oduševljavala činjenica da je IT posao koji se odvija u pozadini, gotovo neprimjetno, a rezultati tog posla i filtrirana rješenja čine jedinstven most između tehnologije i konkretnih poslovnih situacija. Sve navedeno čini vrlo poticajnu radnu atmosferu u kojoj je svaki novi radni dan ne samo još jedan odlazak na posao, nego prilika da se još pokoja nova ideja pusti na put oko svijeta.

Ljudski resursi

Sektor ljudskih resursa čini važnu ulogu unutar kompanije, budući da vodi računa o jednom od najvažnijih resursa svake kompanije – zaposlenicima. Ljudski resursi rade sa osjetljivim podacima te posjeduju informacije o zaposlenicima, poput osobnih podataka, procjene radnog učinka, individualnih razvojnih planova i plaća te je povjerljivost u tom poslu izrazito bitna.

Osim toga, ljudski resursi kreiraju organizacijski dizajn i planiraju radnu snagu te na temelju tih planova dalje vrše procese selekcije i zapošljavanja. Jednom kada novi zaposlenik započne sa svojim radom u kompaniji, ljudski resursi započinju proces uhodavanja novog zaposlenika u posao te brinu o njegovim edukacijama i razvoju unutar kompanije što posljedično ima utjecaj na ostvarenje ciljeva i strategije kompanije. Rad u ljudskim resursima, generalno, podrazumijeva dobro razvijene komunikacijske vještine, sposobnost prilagodbe u radu sa različitim profilima ljudi te razumijevanje kako bi u svakom trenutku bili kvalitetna podrška ostalim funkcijama u poslovanju.

Stručnjak za pribavljanje i razvoj talenata, Jamnica plus

Mateja Špehar

Mislila sam da su rijetki poslovi u kojima se možeš baviti ljudima, pronalaziti načine da budu produktivni, osnaživati ih i činiti sretnima. Sve sam to pronašla  u ljudskim resursima. Osim toga, dobila sam priliku sudjelovati u poslovnom dijelu kreiranja procesa i razumjeti strategiju poslovanja jer nema poslovne strategije bez zaposlenika ni zaposlenika bez strategije. Sretna sam što svi mi u ljudskim resursima od prvog dana možemo upoznati naše zaposlenike, brinuti da se brzo i zabavno uhodaju u posao, sudjelovati u njihovom razvoju, nagraditi ih i pratiti kako „rastu“.

HR je igralište na kojem mogu razvijati svoje ideje, biti kreativna i zaigrana u razvoju stvari koje će usrećiti i olakšati posao u našoj kompaniji, ali i ravnalo koje precizno usklađuje naše poslovne ciljeve s našom najvećom snagom, našim zaposlenicima. Začin svemu su moji kolege u kompaniji, najuži tim i oni iz ostalih sektora, nasmijani, mudri i prijateljski raspoloženi, saveznici u poslu i zabavni prijatelji.

Pretplatite se na naš newsletter


    Top
    [borgholm_core_section_title tagline="oh hello you" title="Award-winning creative agency." subtitle="Delivering high-quality projects for international clients. Ask us about digital, branding and storytelling." line_break_positions="1" disable_title_break_words="no" special_style_positions="2" title_tag="span" subtitle_margin_top="29px" enable_text_custom_styles="yes" text_color="#000000" _element_width="initial"]

    GENERAL INQUIRIES
    borgholm@qodeinteractive.com

    SOCIAL MEDIA