Otkrijte tajnu vitalnosti

IMG_0622

Otkrijte tajnu vitalnosti

Svako životno doba ima različite potrebe za vodom. Imate bebu, malo dijete, dojite ili vas zanima koliko vode dnevno trebate osigurati svom organizmu? Na pravom ste mjestu.

Bebe

Za bebe do šest mjeseci koje su isključivo dojene u prehrani nije potrebna dodatna voda, jer dijete iz majčinog mlijeka dobije sve potrebne hranjive tvari i oko 100-190 ml vode po kilogramu tjelesne mase dnevno. 

Uvođenje dohrane započinje u dobi od 4 do 6 mjeseci, obrocima od povrća, žitarica, voća i ostale hrane namijenjene dojenčadi, a to je najčešće i vrijeme kad dijete počinje piti male količine vode, po nekoliko gutljaja.

Za dojenčad starosti od 6 do 12 mjeseci, unos vode kroz majčino mlijeko (ili dojenačke formule) te dodatnu hranu i napitke doseže ukupno 800 do 1000 ml dnevno, iz svih izvora.

Djeca od 1 do 3 godine

Poznato je da se zdrave navike stječu od ranoga djetinjstva, a naglasak na pijenje čiste  vode jedna je od onih odluka kojima kao roditelj možete učiniti razliku u kvaliteti prehrane i zdravlja u kasnijoj životnoj dobi svoje djece. Za malu djecu u dobi od 1 do 2 godine, odgovarajućim ukupnim dnevnim unosom vode, uključujući vodu sadržanu u hrani, mlijeku i napitcima, te onu koju popiju, smatra se količina od 1.1 do 1.2 l, a za djecu u dobi od 2 do 3 godine oko 1.3 l / dan.

Odličan izbor vode za djecu je Jana – međunarodno priznata prirodna mineralna voda koja zadovoljava stroge kriterije i propise za flaširanu vodu. Originalno zatvorena Jana, za uobičajenu primjenu, ne zahtjeva dodatno prokuhavanje koje bi osiguralo njenu čistoću.

 

 Navedene količine adekvatne su kod umjerene aktivnosti i temperature okoline dok se njihovim porastom povećavaju i potrebe za vodom.

Voda je, naime, pored doprinosa u odvijanju tjelesnih i kognitivnih funkcija, neophodna i u održavanju normalne termoregulacije organizma, na što su djeca i starije osobe posebno osjetljivi.

Djeca od 4 do 8 godina

Djeci u ovoj dobi potrebe za ukupnim unosom vode (iz hrane i napitaka) rastu na 1.6 l dnevno. Navika pijenja vode je važna u odnosu na ostale napitke jer se pijenjem vode pozitivno utječe na prevenciju karijesa i debljine.

Djeca od 9 godina

Od devete godine starosti preporuke za dnevni unos vode razlikuju se za djevojčice i dječake. Djevojčicama je potrebno 1.9 l, a dječacima s 2.1 l/dan. PIjenje vode treba biti prvi izbor u odnosu na ostale napitke.

Mladi od 14 godina

Potrebe vode za djecu stariju od četrnaest godina starosti izjednačuju se s potrebama odraslih osoba, kao i osoba starije životne dobi.

Odrasla dob

Preporuka za ukupni dnevni unos vode za žene iznosi 2 l, a za muškarce 2.5 l. Ako izuzmemo otprilike 20% tog iznosa na vodu koja je sadržana u hrani, ženama je preporučeno popiti oko 1.6 l, a muškarcima oko 2L vode dnevno. 

Trudnice i dojilje

Trudnicama je, uz opću preporuku od 8 – 10 čaša vode, potreban dodatan unos od oko 300 ml dnevno, koja je potrebna za povećani volumen krvi, plodnu vodu te cirkulaciju fetusa. Po porodu, za majke je iznimno važno majkama piti dovoljno vode kako bi se i sama osjećala dobro te nadoknadila vodu potrebnu za stvaranje dovoljne količine mlijeka. Stoga je majkama koje doje, potrebno unositi oko 700 ml više vode nego inače.

Prirodne mineralne vode, od onih s malom količinom minerala, do onih bogatih mineralima, gaziranih ili negaziranih, imaju svoje mjesto u svakodnevnoj, pravilnoj i odgovarajućoj hidraciji.

Pretplatite se na naš newsletter


    Top
    [borgholm_core_section_title tagline="oh hello you" title="Award-winning creative agency." subtitle="Delivering high-quality projects for international clients. Ask us about digital, branding and storytelling." line_break_positions="1" disable_title_break_words="no" special_style_positions="2" title_tag="span" subtitle_margin_top="29px" enable_text_custom_styles="yes" text_color="#000000" _element_width="initial"]

    GENERAL INQUIRIES
    borgholm@qodeinteractive.com

    SOCIAL MEDIA