Tri odluke zbog kojih će vam srce biti zahvalno

vrste voda, minerali i voda, važnost vode, važnost hidracije

Tri odluke zbog kojih će vam srce biti zahvalno

Dozvolite srcu da donosi dobre odluke

Srce je centar našeg tijela – svojim otkucajima pokreće cirkulaciju kojom se organi opskrbljuju kisikom i neophodnim hranjivim tvarima. Ono pokreće naše tijelo, neprekidno je aktivno, bez odmora, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Uloga srca za funkcioniranje organizma je poznata, ali koliko često razmišljate o tome što je srcu potrebno za obavljanje ovako važnog zadatka? Vrijeme je da donesete tri odluke zbog kojih će vam srce biti zahvalno.

Prva odluka: uravnotežena prehrana i kvalitetna hidracija

Pravilna prehrana je temelj za očuvanje zdravlja i smanjenje rizika kroničnih bolesti, koja su češće uzrokovana lošim životnim navikama, a manje genetskim predispozicijama. Primjer kvalitetnog obroka je salata sa zelenim lisnatim povrćem, grahoricama i orašastim plodovima ili riba s prilogom od raznobojnog povrća. Uz ovakve obroke u organizam unosite i mineral neophodan za normalno funkcioniranje – magnezij. Magnezij doprinosi odvijanju brojnih vitalnih funkcija u organizmu, među kojima je rad živčanog i mišićnog sustava, uključujući srce. Osim hranom, ovaj se mineral može dobiti i prirodnom mineralnom vodom. Optimalna dnevna količina magnezija koja zadovoljava potrebe većine populacije iznosi između 300 i 400 mg, a upravo tu količinu u jednoj litri donosi jedinstven prirodan izvor magnezija, Mg Mivela, koju mogu piti svi uzrasti i u svakoj prilici, jer nema laksativan učinak. 

Druga odluka: nađite način da se opustite

Vaše srce voli svaki vaš osmijeh i svaki trenutak u kojem nema stresa. U suvremenom vremenu usredotočeni smo na postizanje postavljenih ciljeva i rijetko nalazimo vrijeme za sebe, a već pola sata dnevno opuštanja je korisno. Idite u šetnju, pogledajte komediju, zaplešite po kući, a vaše srce će nakon toga kucati vedrije i snažnije i voditi vas u nove pobjede. Ne zaboravite piti dovoljno tekućine – preporuka je 6 do 8  čaša vode dnevno, a uz Mg Mivelu, prirodno unosite i magnezij koji doprinosi smanjenju umora i iscrpljenosti.

Treća odluka: uvedite redovnu fizičku aktivnost

Ne morate si odmah za cilj postaviti trčanje maratona ili razmišljati o plaćanju članstva u teretani ili fitness centru. Malim koracima možete doći i do toga, ali počnite primjerice, od hodanja stubama umjesto dizalom. Ako imate psa, ne preskačite šetnje s njim, a možda ga možete pratiti i u laganom trčanju. Bicikl ne mora biti samo vikend zanimacija, već i svakodnevni način slušanja potreba svog srca. Također, za osvježenje i prirodan izvor elektrolita, pri ruci imajte i prirodnu mineralnu vodu, jer je adekvatna hidracija posebno važna za tjelesnu izvedbu i kardiovaskularno zdravlje.

Pretplatite se na naš newsletter


    Top
    [borgholm_core_section_title tagline="oh hello you" title="Award-winning creative agency." subtitle="Delivering high-quality projects for international clients. Ask us about digital, branding and storytelling." line_break_positions="1" disable_title_break_words="no" special_style_positions="2" title_tag="span" subtitle_margin_top="29px" enable_text_custom_styles="yes" text_color="#000000" _element_width="initial"]

    GENERAL INQUIRIES
    borgholm@qodeinteractive.com

    SOCIAL MEDIA